Menu

Najświeższe wpisy

Projektory

Warto odwiedzić

Na skróty

3M MP225a 3M MPro-150 3M Roku Streaming Projector Aaxa P1 AAXA P2 Jr. Aaxa P3 Aaxa P4X Ansilumen Brookstone HDMI pocket projector dlp link 3d ready General Imaging PJ205 Microvision ShowWX najlepsze pico projektory najlepsze projektory pico nowe projektory nowe projektory Panasonic nowy projektor okulary 3D OPTOMA Optoma PK201 Optoma PK301 Optoma PK320 projektor 3D projektor 3d-Ready projektor bliskiego pola projektor full HD projektor interaktywny projektor LED projektor WXGA projektor XGA projektory 3D projektory 3D-Ready projektory bliskiego pola projektory interaktywne projektory NEC projektory Panasonic Projektory PICO projektory Sanyo projektory Viewsonic projektor z HDMI ranking projektorów pico Samsung SP-H03 SVP PPP-03 Viewsonic 3D XGA

Linki

NEC Display Solutions i Coca-Cola nawiązały współpracę w Europie w celu promowania rozwoju instalacji Digital Signage w kinach. Dzięki porozumieniu uczestnicy targów CineEurope 2014 w Barcelonie, które odbyły się  w dniach 16-19 czerwca 2014, mieli okazję podziwiać jeden z najbardziej interaktywnych i spektakularnych salonów Digital Signage.

NEC i Coca-Cola nawiązały współpracę, której celem było stworzenie najbardziej interaktywnego i atrakcyjnego wizualnie salonu na CineEurope 2014. Coca-Cola wybrała NEC ze względu na szeroką ofertę rozwiązań kinowych, wykorzystujących każde miejsce w kinie, poczynając od zewnętrznych ścian LED poprzez monitory, projektory czy ściany video w foyer kina, monitory w koncesjonowanych punktach sprzedaży, aż do najnowszej technologii projekcyjnej dla dużego ekranu.

Do dostarczenia na swoje stoisko cyfrowych nośników i kontentu Coca-Cola wybrała NEC Display Solutions, YCD Multimedia, Littlebit Technology oraz Intel.

Bazując na instalacjach NEC, na targach emitowano film promocyjny aktywowany ruchem, stworzono bar Coca-Coli wyposażony w 46-80” monitory z serii MultiSync. Natomiast 55-calowe monitory NEC z serii XUN zostały wykorzystane do promocji produktów, wyświetlania zwiastunów filmowych i reklam. Monitory wielkoformatowe NEC z serii V posłużyły za tablice menu w punktach sprzedaży, wyświetlacze przy kasach i jako ekrany do wskazywania drogi. Ponadto przy wykorzystaniu dwóch projektorów NEC PH1400U ze sprzętową funkcją edge-blending wyświetlano wideo Coca-Coli „Splash”. Odwiedzający mogli zobaczyć w akcji również zawansowany 3-chipowy projektor NEC dający obraz o wyjątkowej jakości w najwyższych rozdzielczościach.

Stefanie Corinth, Senior Vice President Marketing & Business Development w NEC Display Solutions Europe powiedziała tuż przed otwarciem ekspozycji: “Pracowaliśmy nad tym projektem z Coca-Colą przez kilka ostatnich miesięcy i mogę zapewnić, że będzie to jedno z najbardziej wyróżniających  się miejsc na CineEurope. Goście będą mogli doświadczyć w realny sposób tego, co można zaoferować swoim klientom, aby zwiększyć sprzedaż i zbudować lojalność. Z 10-letnią historią obecności na CineEurope, NEC ma bogate doświadczenie w tej branży. Współpraca z Coca-Colą w celu pokazania przyszłości rozwiązań Digital Signage dla kin w całej Europie jest dla nas ważnym dokonaniem.”

Corinne Thibaut, International Director Cinema & Leisure w Coca-Coli powiedziała: “Ludzie chodzą do kina, aby się rozerwać i doświadczyć wyjątkowych wrażeń. Wraz z firmą NEC prezentujemy wszystkie cyfrowe nośniki i możliwości Digital Signage dla właścicieli kin chcących dostarczyć swoim widzom niezapomnianych przeżyć. Będzie to dla gości CineEurope miejsce, w którym będą mogli wyobrazić sobie przyszłość i wielkie plany branży kinowej.”

Coca-Cola była oficjalnym głównym sponsorem CineEurope, największej i najbardziej prestiżowej ogólnoeuropejskiej imprezy dla branży kinowej. Targi są regularnie odwiedzane przez tysiące profesjonalistów z ponad 65 krajów oraz ponad 150 firm.

Źródło: NEC

Brak komentarzy

Jeszcze nikt tego nie skomentował.

Kanał RSS dla tego wpisu. TrackBack URL

Niestety, skomentowanie tego wpisu jest niemożliwe.